• 5 Citations
  • 1 h-Index
20152020

Research output per year

If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output

  • 5 Citations
  • 1 h-Index
  • 6 Article
  • 2 Chapter
  • 1 Presentation
2020

Una refexión sobre la epistemología del factchecking journalism: Retos y dilemas

Translated title of the contribution: A reflection on the epistemology of fact-checking journalism: Challenges and dilemmasRodríguez Pérez, C., 10 Mar 2020, In : Revista de Comunicacion. 19, 1, p. 243-258 16 p.

Research output: Contribution to journalArticle

Open Access

Una reflexión sobre la epistemología del fact-checking journalism: retos y dilemas

Translated title of the contribution: A reflection on the epistemology of fact-checking journalism: challenges and dilemmasRodríguez Pérez, C., 10 Mar 2020, In : Revista de Comunicacion. 19, 1, p. 243 258 p.

Research output: Contribution to journalArticle

Open Access
2017

Conclusiones. La práctica de los bienes intangibles en la administración pública: Logros, problemas, retos y líneas de trabajo para el futuro

Canel, M. J., Luoma-aho, V., Robles, C. M., Rodríguez Pérez, C., Rubiños, M., Piqueiras, P., Redoli, D. & Ortega, G., 17 Dec 2017, La comunicación de la Administración pública: conceptos y casos prácticos de los bienes intangibles . p. 215-240 26 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

El bien intangible legitimidad

Rodríguez Pérez, C. & Robles, C. M., 17 Dec 2017, La comunicación de la Administración pública: conceptos y casos prácticos de los bienes intangibles . Madrid: Instituto Nacional de Administraciones Públicas, p. 51-74 24 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

5 Scopus citations
2016

Comunicación y gestión de Gobierno: análisis de la crisis de la hepatitis C en España

Rodríguez Pérez, C. & Sánchez García, V., Jun 2016, In : Austral Comunicación. 5, 1, p. 113-150 38 p.

Research output: Contribution to journalArticle

2015

La teoría del framing aplicada al ‘rescate’a España

Rodríguez Pérez, C., 1 Jun 2015, In : MARCO (Marketing y comunicación política). 1, 1, p. 63 81 p.

Research output: Contribution to journalArticle